• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 298
  • کد خبر : ۲۰۹۴
ستاد استقبال از بهار در شهرداری لالجین تشكیل شد

شهردار لالجین گفت: امسال برای آماده‌سازی هر چه بهتر شهر در استقبال از سال نو، ستاد استقبال از بهار با وظایف مشخص در شهرداری تشکیل شد.

 

حمید محبی اظهار داشت: طبق سنوات سالهای گذشته مسئولیت آماده سازی شهر و تشکیل ستاد اسکان با شهرداری است و لازم است تا برای میزبانی از گردشگران و فضاسازی محیطی اقدامات ویژه‌ای به انجام برسد.

محبی افزود: کاشت گل و درختچه، نصب المان های نوروزی، رنگ‌ آمیزی جداول و مبلمان شهری، رفع موارد سد معبر در سطح شهر، خط کشی طولی معابر، پاکسازی مبادی ورودی شهر، نصب بنر و پرچم، نورپردازی، بهسازی معابر، چاپ بروشور اطلاع رسانی، آماده سازی پارکها و اماکن اقامتی و تهیه امکانات بهداشتی در شهر ازجمله اقداماتی است که برنامه ریزی شده و در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: لغو انجام حفاری‌ها از 15 اسفند و لکه‌گیری معابر با اولویت معابر اصلی در اسفند ماه و اعلام به پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر از نخاله‌های عمرانی به مورد تأکید قرار دارد.

شهردار لالجین همچنین به تشکیل اکیپ‌های جمع‌آوری زباله‌های خشک با توجه به تولید حجم بالای دورریز حاصل از خانه‌تکانی شهروندان نیز اشاره کرد.

مهندس محبی تصریح کرد: با توجه به تولید انبوه ضایعات سفال توسط کارگاه های سطح شهر مخصوصاً در ایام پایانی سال، به برنامه های ویژه شهرداری در خصوص جمع آوری و پاکسازی سطح شهر از ضایعات سفال اشاره نمود.

وی همچنین با اشاره به نقش ویژه شهروندان گرامی در جهت ساختن شهری زیبا و در خور نام شهر جهانی سفال، درخواست کرد تا شهرداری را در امر آبادانی و توسعه شهر یاری نمایند.

امتیاز :  ۳.۵۰ |  مجموع :  ۴

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0