• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 504
  • کد خبر : ۲۰۸۵
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با فرماندهی انتظامی لالجین

به گزارش روابط عمومی شهرداری لالجین، مهندس محبی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد وخاطره شهداء گرانقدر این نیرو، از هفته نیروی انتظامی به عنوان هفته تعامل بیشتر با مردم ومشارکت عمومی درجهت حفظ امنیت نام برد.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی وپرسنل جان برکف نیروی انتظامی بخش لالجین درتامین امنیت شهروندان، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد وآنرا لازمه آرامش مردم دانست.

شهردار لالجین با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر از سیاستهای کلی شهرداری و شورای اسلامی شهر لالجین است، افزود : این امر بستر ایجاد امنیت در مناطق مختلف شهر را به همراه خواهد داشت و با تعاملات موجود در زمینه های مختلف سازمان های خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری میسر می شود.

وی با بیان اینکه بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور، اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری لالجین امکان‌‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: خدمات پلیس در شهر بسیار ارزنده است.

رئیس شورای اسلامی شهر لالجین نیز گفت: شهرداری ، شورای شهر و نیروی انتظامی اهداف مشترک زیادی دارند که یکی از این هدفها ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد و خوشبختانه در دوره فعلی ما شاهد تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با مردم و مجوعه مدیریت شهری می باشیم.

سروان فلاح فرمانده انتظامی بخش لالجین نیز در این نشست صمیمی، تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی را مثبت توصیف کرد و با بیان اینکه کارهای بزرگی در سایه این تعامل، هماهنگی و همکاری انجام شده است، اظهار داشت مجموعه نیروی انتظامی درجهت ایجاد امنیت پایدار وارتقاء سطح رضایتمندی مردم تلاش خواهد کرد.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ، از زحمات فرماندهی انتظامی بخش لالجین تقدیر گردید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0